۱۴۰۱/۰۷/۱۴

برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی حلب

گزارش چهارمین نمایشگاه بین المللی حلب که از 11 الی 17 خرداد سال جاری در ورزشگاه حمدانیه این شهر برگزار گردید، به شرح ذیل ارائه می‌گردد:
برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی حلب

چهارمین نمایشگاه بین المللی حلب از یازدهم تا هفدهم خرداد ماه ۱۴۰۱ مطابق با یکم هفتم ژوئن ۲۰۲۲ در ورزشگاه حمدانیه برگزار گردید. در این نمایشگاه  ۲۰۰ شرکت سوری و خارجی و همچنین یک شرکت ایرانی صادر کننده قیر (RGN)حضور داشتند.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور آقای حسین دیاب استاندار حلب در اولین روز این نمایشگاه برگزار شد. مقامات استان و مقامات لشکری از جمله آقایان محمد ربیع النبهان و علاء مؤذن از مقامات حزب بعث و آقای عامر فارس حموی رئیس اتاق بازرگانی حلب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حضور داشتند که بعد از افتتاح نمایشگاه از غرفه‌های مختلف از جمله غرفه سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب بازدید به عمل آوردند. آقای فارس حموی علاوه بر ریاست اتاق بازرگانی حلب، نائب رئیس اتحادیه اتاق های بازرگانی سوریه ( اتحاد غرف التجارة السوریة ) و نمایندة مجلس نیز می‌باشد.

این نمایشگاه در سه سالن و در وسعتی در حدود ۳۰۰۰ متر مربع برگزار گردید که سالن اصلی نمایشگاه شامل شرکتهای بزرگ تجاری و مالی سوریه و همچنین سفارتخانه‌ها و سرکنسولگری‌های کشورهای خارجی بوده است. در این نمایشگاه علاوه بر سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب، سفارت های فیلیپین، اندونزی، هند و آفریقای جنوبی نیز حضور فعال داشته و در قسمتى از غرفه خود کالاهای تولید کشورشان را در معرض نمایش قرار دادند.

دو سالن نمایشگاه به صنایع غذایی و صنایع شیمیایی و شوینده اختصاص یافته بود که شرکت های تولیدکننده سوری با ارائه تخفیف هایی مازاد بر نرخ های اعمالی از جانب دولت سوریه (نرخ گذاری کالا از سوی دولت) سعی در جذب خریداران و بازدیدکنندگان این نمایشگاه داشتند.

امتیاز شما