۱۴۰۱/۰۹/۰۱

بخش خصوصی ایران آماده خرید و عرضه محصولات سوریه در بازار ایران

دومین روز همایش اقتصادی «محصولات ساخت سوریه» با حضور تعدادی از بازرگانان علاقه‌مند سوری و ایرانی و با حضور اعضای اتاق بازرگانی هرمزگان، اعضای اتاق بازرگانی ایران و سوریه و جمعی از تجار و صنعتگران در جزیره کیش برگزار شد
بخش خصوصی ایران آماده خرید و عرضه محصولات سوریه در بازار ایران

دومین روز همایش اقتصادی «محصولات ساخت سوریه» با حضور تعدادی از بازرگانان علاقه‌مند سوری و ایرانی و با حضور اعضای اتاق بازرگانی هرمزگان، اعضای اتاق بازرگانی ایران و سوریه و جمعی از تجار و صنعتگران در جزیره کیش برگزار شد.

کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوریه بر حمایت همه جانبه از محصولات سوری و نظارت بر فروش و بازاریابی آنها در جزیره کیش و سایر استان‌‌های ایران تاکید کرد.

فهد درویش، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوریه (طرف سوری) نیز به نوبه خود بر اهمیت حمایت طرف ایرانی و مناطق آزاد برای تجار سوری را با قیمت‌های تشویقی برای واردات مواد، کالاها و محصولات سوریه تاکید کرد و این موضوع را تضمین کننده ارز خارجی دانست.

در پایان جلسه به صورت مستقیم، در باره موارد متعددی از محصولات مورد نیاز جزیره کیش صحبت شد. تجار برای محصولات جدید از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی با مشخصات بالا و سایر محصولات مانند روغن زیتون، صابون غار، شیرینی‌های عربی، برخی محصولات نساجی، پوشاک بچه گانه و البسه سنتی پیشنهاداتی ارائه کردند. شایان ذکر است که این همایش فرصتی واقعی برای بازرگانان، صنعت‌گران و بازرگانان بین دو کشور برای بازاریابی محصولات و شکستن محاصره اقتصادی ظالمانه آمریکا بر دو ملت تحمیل کرده است، ایجاد می‌کند.

امتیاز شما