۱۴۰۳/۰۲/۰۸

بازدید وزیرصمت از ستاد برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2024

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بازدید از ستاد برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2024 )در جریان فعالیت های تیم اجرایی این رویداد عظیم ملی قرار گرفته و ضمن تشکر از تلاش آن‌ها، برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2024 را در راستای تحقق شعار سال برشمرد.
بازدید وزیرصمت از ستاد برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2024

عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه مهدی ضیغمی _ رئیس سازمان توسعه تجارت از محل ستاد برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ بازدید کرده و مجید تکبیری ،رییس ستاد برگزاری نمایشگاه ، به تشریح برنامه‌های ستاد خبری پرداخته و توضیحاتی در رابطه با بخش های مختلف ارائه داد.

وزیر صنعت،معدن و تجارت در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایران اکسپو گفت: رویداد مهم ایران اکسپو که توسط بخش های مختلف وزارت صمت و دولت در حال اجرا است در راستای تحقق شعار سال می‌باشد و برای جهش تولید با مشارکت مردمی صورت گرفت .

وی افزود: برای تحقق شعار سال باید بازار را توسعه دهیم و هدفگذاری اول این رویداد، توسعه بازار به روش غیر سنتّی است.

علی آبادی با بیان اینکه در روش های سنتّی ما به سمت فروش کالاها می رویم افزود: در روش غیرسنتّی ما با تعاملات و همکاری‌های تجاری که برقرار می‌کنیم از کشورهایی کالا می خریم که از ما کالا بخرند و به اعتقاد بنده این مساله مهمی است که اگر محقق شود دستاورد بزرگی برای کشورمان محسوب می‌شود.

وزیر صمت در عین حال تاکید کرد: این رویداد را در شرایطی برگزار می‌کنیم که کشورمان با اقتدار در صحنه سیاسی و بین‌المللی ظاهر شد و نشان داد که به هر دشمن متجاوزی پاسخی قاطع خواهد داد و در این شرایط، عرضه توانمندی‌های تولیدی کشورمان می‌تواند نتایج بسیار خوبی را در زمینه‌های مختلف ایجاد کند.

منبع : خبر گزارى  ایران اکسپو ۲۰۲۴

امتیاز شما