۱۴۰۳/۰۱/۰۷

رئیسی: مخاطب اصلی سخنان رهبر معظم انقلاب در تحقق جهش تولید دولت است

رئیسی بعد از ظهر روز یکشنبه در اولین جلسه هیئت دولت در سال ۱۴۰۳، تقارن ماه مبارک رمضان با آغاز سال نو و بهار طبیعت را فرصتی ارزنده‌ برای ایجاد تحول فردی و اجتماعی و حرکت به سمت تعالی و کمال دانست و با اشاره به شعار سال افزود: آنچه امسال تحت عنوان جهش تولید مطرح شده، با رشد تولید تفاوت داشته و یک گام فراتر از آن است.
رئیسی: مخاطب اصلی سخنان رهبر معظم انقلاب در تحقق جهش تولید دولت است

رئیس جمهور با بیان اینکه مخاطب اصلی سخنان رهبر معظم انقلاب در تحقق جهش تولید دولت است، بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست و افزود: همه مسئولان مرتبط موظفند برنامه اجرایی دقیق و کارشناسی شده تحقق شعار سال را با لحاظ وظایف و ماموریت‌های زیر مجموعه‌های خود، تدوین و ارائه کنند.


رئیسی همچنین تهیه پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های اجرایی را ضروری دانست و از رسانه‌ها و مسئولان اطلاع‌رسانی دستگاه‌های مختلف خواست، جاذبه‌های مشارکت در تحقق جهش تولید را در بخش‌های مختلف برای مردم تبیین کنند.


رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت واگذاری تصدی‌گری‌های دولتی به مردم، وظیفه اصلی دولت را هدایت، نظارت و حمایت دانست و تصریح کرد: بخش‌های اقتصادی دولت باید برای حمایت و توانمندسازی بخش خصوصی پس از مشارکت آنها در پروسه جهش تولید نیز برنامه دقیق داشته باشند.


منبع : خبر گزارى ایسنا

امتیاز شما